2011-2014

2011

Efter to år med Fiaten skulle der atter ske noget nyt. Ib har alle dage været kendt som en kører, der ikke går af vejen for at prøve noget nyt, og det nye bestod i den Peugeot 207 Super 2000, som i 2009 havde vundet 4WD-mesterskabet. Sæsonstarten i ADAC Wikinger Rallye var ikke så god, da den endte med en afkørsel, men ved det næste tyske løb – Rallye Rund um Sulinger Land – kom Ib og hans nye co-driver Mie Petersen i mål som nummer to generelt. Og da der blev kørt på hjemmebane i Juelsminde ved årets anden DM-afdeling, scorede de deres første generalsejr sammen. Det blev siden til yderligere to generalsejre i henholdsvis Sønderborg og Herning, men uheldet i DM-premieren betød, at det blot blev til en andenplads sammenlagt i DM for 4WD.

2012

Anden sæson med Peugeot 207 Super 2000-modellen blev mildt sagt af en skuffelse. Teamet havde farten, men slet ikke heldet med sig. Ikke en eneste løbssejr blev det til, og kun i fire af de seks DM-afdelinger nåede de over målrampen. Slutfacit blev derfor en sammenlagt fjerdepladsen i kampen om 4WD-Danmarksmesterskabet.

2013

Er der et år, hvor Ib Kragh og Mie Petersen skulle have vundet Danmarksmesterskabet i rally, så var det 2013. Målt over antallet af prøvesejre var Peugeot 207 Super 2000-mandskabet bedst. 26 gange var de hurtigst mod stopuret, hvilket var dobbelt så mange gange som nærmest konkurrenter. De vandt to af sæsonens løb – og burde have vundet tre, for ved hjemmebanerallyet på Juelsminde-halvøen vandt de 12 af 14 hastighedsprøver. Men de løb også ind i et simpelt teknisk problem, der kostede dem så mange sekunder, at de blot blev nummer tre generelt. De var dog med i guldkampen lige til den bitre ende, hvor de og to andre hold kunne tage Danmarksmesterskabet. Men et teknisk problem med en efterfølgende overskridelse af respittiden betød, at de blev udelukket og måtte nøjes med sølvmedaljerne.

2014

Her blev det også til en sølvmedalje for Ib Kragh og Mie Petersen, og ligesom året forinden var det også først på finaledagen, at afgørelsen faldt. Parret var i deres fjerde og sidste sæson i Peugeot 207 Super 2000-raceren kommet godt fra start, havde vundet de to første rallyer og taget andenpladser i de tre næste. Dette betød, at de praktisk taget blot skulle gennemføre det afsluttende Danboring Rally Denmark for at sikre sig guldet. Allerede på førstedagen virkede det som om, at guldchancen var glippet, da holdet i tyk tåge kørte af vejen og havnede i en å. Men mekanikerteamet leverede en fantastisk indsats. De fik rettet rallybilen op og takket være superrally-reglen kunne Ib Kragh og Mie Petersen genoptage løbet om end som sidste hold. Men kunne de komme i mål, ville guldet være deres. Desværre opgav motoren ævred og dermed måtte de tage sig til takke med sølvmedaljerne.