2019-2021

2019

Efter fire sæsoner med samme rallybil – ny rekord for Ib – blev Citroën DS3 R5’eren solgt til fordel for en fabriksny Skoda Fabia R5. Ditte Kammersgaard – som året forinden havde læst noter ved udvalgte rallysprint – blev ny fast co-driver, og makkerparret lå konstant i toppen af feltet. Alle sæsonens seks løb i Dansk Super Rally sluttede de i top 3 generelt, men det blev aldrig til nogen generalsejre. Alligevel kunne Ib ved sæsonafslutningen sikre sig sin tredje Dansk Super Rally-titel i træk efter en sæson, som også bød på sejre ved publikumsfavoritterne i Kongensbro og Fårvang.

2020

I 2020 ville Ib give den have fuld gas bag rattet af Skodaen med Ditte i co-driver-sædet. Men coronaen gjorde, at det først var midt på sommeren, at der kom gang i rallysporten igen. Dansk Super Rally endte som en meget intens affære, hvor der i løbet af syv uger blev afviklet fire løb. Sportsligt blev det også en tæt affære. De fire bedste mandskaber sluttede indenfor otte point, men det endte med en bronzemedalje i Dansk Super Rally for Ib og Ditte.

2021

Den toårgamle Skoda Fabia R5 blev erstattet med en splinterny Skoda Fabia Rally2 Evo, men også i denne sæson måtte Ib og Ditte Kammersgaard notere sig for hård konkurrence i Dansk Super Rally. De bedste resultater var fjerdepladser i Rally Himmerland, Sydjysk Rally og Rally Naturens Rige. Sæsonen sluttede med en ottendeplads i Dansk Super Rally, og Ib satte for sjovt den etårgamle bil til salg på en udenlandsk salgshjemmeside for at finde ud af, hvad prisniveauet var. Indenfor 14 dage var den solgt, og Ib stod uden rallybil. I et opslag på rallyinfo.dk udtalte han i spøg, at han nu havde nået alderen for at spille golf.